bcground

Leelou Blogs

Wednesday, April 6, 2011

terima kaseh pakguard...(mata ke atas..sambil tangan ke bahu)

uwaaaaaaaaaa........

lepas satu-satu masalah datang.....aku dah nak separuh gila nie dgn final projek aku y berlambak-lambak plus test yg akan datang and exam is around da corner kowt.....
first 12.4 ni aku ad 2 final project kena submit plus 2 presentation lg..
='(
dala x siap lagi....
aku sangat stress kowt... aku nak cuba score yg terbaik lah..
tolonglah aku nak dl (dean list) semester nie....

ok fine hari ni officially nya tambah lagi satu beban dlm kepala otak aku nie...
balik-balik kelas terus shut balik rumah...
(igt nk tido)
ha amik ko...tibe-tibe..
aik pehal ad surat bawah pintu nie..sek baik aku x buang igtkan iklan ape kan...
tibe-tibe aku nampak nama aku kat atas kertas 2....
dup..dup...dap... la jantung aku kan....
kalu korang pown mesti mcm terkejut pehal plk tibe2 dpt surat...

cube teka surat ape aku dapat...??
Pertuduhan
Bahawa anda dituduh ENGKAR MEMBAYAR KOMPOUN BALIK LEWAT di kolej jasmine pada 16/01/2011, jam 11.28 pm.........bla..bla.bla..

oleh itu anda dgn ini dikehendaki menghadiri suatu perbicaraan tatatertib yg dijalankan pd hati rabu 13.4.2011...bla..bla..bla..

aduh x masuk akal betol la aku lewat balik 15 minit je kowt....kenapa ko nk tegas sgt ni ha pakguard..
aku memang syg sgt kat ko...(mata ke atas sambil bahu ke bahu)
oh man.. wht the heck is this...???!!!!!
sejak bila pulak saman2 nie ad tempoh kena bayar....
adush....14.4.ni hari jadi aku...
sempena itu aku mahu ucapkan terima kaseh pakguard sebab bg kejutan birthday awal....
sekian.....




No comments:

Post a Comment